12 stycznia 2017

Pierwsza sesja zdjęciowa

Hej!
Od kilkunastu dni zaczęłam się interesować fotomodelingiem. I dzisiaj postanowiłam, że odrobinę opiszę, czemu akurat mnie to dotknęło. Myślę, że z perspektywy osoby, która zaczyna może być to całkiem inne podejście, niż osób, którym zdarza się opisywać przygodę z fotomodelingiem po kilku latach.
A więc jakiś czas temu napisała do mnie na Instagramie pewna dziewczyna. Treść wiadomości brzmiała "chodź kiedyś na zdjęcia!". No i poszłam.
W piątek z samego rana, dzień przed sylwestrem pojechałam do Centrum, aby spotkać się z jakąś randomową dziewczyną z Instagrama. Po spotkaniu się przy metrze, ruszyłyśmy do niej, bo było za zimno na plenerowe zdjęcia i tam ja wyłożyłam ubrania, które udało mi się zabrać. Przejrzałyśmy wszystko i wybierając kilka stylizacji, zaczęłyśmy robić make up. Założenie było takie, że makijaż będzie w miarę naturalny, ale będę się świecić jak bombka świąteczna. Bardzo możliwe, że się udało, bo gdy wracałam do domu, to co druga osoba w komunikacji miejskiej się na mnie patrzyła. Jakie były moje wrażenia? Atmosfera była naprawdę luźna i czułam się serio dobrze, pozując przed obiektywem. Dlatego też zdecydowałam się na konto na MaxModels. Dzięki czemu dostaje teraz masę propozycji, a sama mogę się tym pobawić i popróbować.








Fot. Alicja Patyk

23 komentarze:

  1. Super zdjęcia! Ja też opisuję w sumie moje początki z modelingiem, a bardziej cosplayem! Lubię czytać wrażenia ludzi, którzy nie mają wieloletniego doświadczenia <3
    Powodzenia!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz obłędnie na tych zdjęciach, widać, że fotomodeling to coś, w czym czujesz się jak ryba w wodzie. Rozwijaj się przez cały czas, bo jestem pewna, że w świecie fotomodelingu jesteś w stanie nieźle namieszać ! :)
    Świetny, estetyczny blog - coś, co uwielbiam.
    Obserwuję i na pewno zostanę na dłużej, https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne a ten tunel w uchu genialny.
    Fajnie, że napisałaś taki post.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zjawiskowa uroda :)
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś prześliczna, myślę że spokojnie dałabyś radę w modelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, sesja robi na mnie ogromne wrażenie. Jako fotograf myślę i mówię, że powinnaś iść w tym kierunku. Super uroda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zdjęcia,bardzo mi się spodobały!
    Jesteś na prawdę śliczna :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja! Szczególnie podobają mi się zdjęcia w koszulce hiszpance :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, te zdjęcia są obłędne! Sądzę, że jesteś bardzo fotogeniczna i kariera modelki stoi przed tobą otworem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz zjawiskowo Kochana! Oby jak najwięcej takich sesji!!
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega zdjęcia! ♥ Świetny post, super opisałaś :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że pomyślałaś o modelingu bo świetnie ci idzie ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły świetnie! Mi ciężko jest złapać teraz fotografa, więc tego typu zdjęcia robię sobie sama :) Życzę powodzenia w modelowaniu!
    Co do maxa to uważaj, dużo super fotografów pisze o sesje płatne (np 1000zł za sesję dla Ciebie), ale zanim to nastąpi to wyślij im zdjęcia w rajstopach, itp... Czasami warto poczytać komentarze i opinie, a do zupełnie nowych super kont podchodzić ostrożnie :) (tyle z mojego doświadczenia)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I stylizacja i makijaż i zdjęcia wyszły pięknie. Naprawdę! Mam nadzieję, że masz w planach jeszcze jakąś sesję, bo chciałabym zobaczyć jej efekty. :)
    Zapraszam do mnie KLIK
    http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeny! Jesteś prześliczna! Makijaż bardzo dobrze dobrany, taki naturalny i z klasą! Ta bluzka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia nie mogę się przestać na nie patrzeć. Świetna robota! Życzę ci wielu sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie powodzenia! Zdjęcia są śliczne :)
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :)
    To fakt - widać że przed obiektywem się dobrze czujesz jak i wypadasz!

    Życzę powodzenia na tej drodze :)

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś na prawdę śliczna! Widać, że bardzo dobrze się w tym czujesz. Zdjęcia są na prawdę naturalne. Pięknie!
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane
♥ za każdy komentarz dziękuje ♥